przychodnia lekarska gdynia karwiny ad 7

Ponieważ płatność za minutę spotkania zmniejszyłaby się wraz ze wzrostem liczby odwiedzin, taka struktura opłat obejmowałaby automatyczne zabezpieczenia przed wydatkowaniem więcej czasu niż potrzeba pacjentowi lub świadczeniem szerszych usług oceny i zarządzania niż było to konieczne z medycznego punktu widzenia. Z perspektywy polityki odwrotna zależność pomiędzy intensywnością pracy a czasem spotkania jest kluczem do uproszczenia kodowania i schematu dokumentacji. Jednak jest to najbardziej kontrowersyjny aspekt naszych odkryć. Ta zależność różni się od intuicyjnego postrzegania niektórych lekarzy, którzy brali udział w panelu doradczym Komisji ds. Przeglądu Płatniczych Lekarzy 5 oraz wyników badań przeprowadzonych przez Hsiao i wsp., 6, które opierały się na szacunkach lekarzy dotyczących czasu i pracy związanej z oceną i oceną. postępowanie w przypadku hipotetycznych pacjentów.6 W naszym badaniu, które opierało się na rzeczywistej praktyce, związek ten zaobserwowano dla wszystkich rodzajów wizyt i wizyt pacjentów z lekarzami we wszystkich trzech specjalnościach, które badaliśmy. Co równie ważne, prawdopodobne wyjaśnienia tego stwierdzenia – stałe usługi świadczone przed i po spotkaniu twarzą w twarz, niezależnie od czasu trwania wizyty i bardziej skoncentrowanej pracy podczas krótszych wizyt – wydają się uzasadnione dla wielu lekarzy.2.4, 5
Chociaż dane z tego badania sugerują, że rozsądna polityka kodowania i płatności mogłaby zająć, nie opowiadamy się za wynagrodzeniem za dokładne obserwowane relacje czasu pracy z kilku powodów. Nasze odkrycia są oparte na trosce z 1989 roku. Chociaż nie ma powodu, by sądzić, że zmieniła się natura relacji między pracą a czasem, relacja ilościowa może być inna w dzisiejszym środowisku opieki zarządzanej. Co ważniejsze, różnica w intensywności pracy pomiędzy wizytami z krótkimi i długimi spotkaniami w tym badaniu była tak wyraźna, że różnica w płatnościach może zachęcić lekarzy do spotkań krótszych niż wskazane medycznie lub do opieki fragmentarycznej (na przykład, aby zadbać o problemy pacjenta w dwóch krótkich wizytach zamiast jednej dłuższej wizycie). Mimo że takie zachęty są nieodłącznie związane z systemem opłat za usługę, struktura opłat, która płacił znacznie mniej za jednostkę czasu za długie wizyty może być niesprawiedliwa dla lekarzy, których pacjenci wymagali długich wizyt, a tym samym dostępu do opieki dla pacjentów z wieloma lub złożonymi chorobami. problemy mogą zostać naruszone. Opracowanie rozsądnej polityki w tych kwestiach wymagałoby uwzględnienia poglądów lekarzy, konsumentów i płatników na skalę nachylenia relacji między całkowitą pracą a czasem spotkania, która ma być wykorzystana do określenia zwrotu kosztów dla różnych rodzajów lekarzy. Wizyta u pacjenta.
Author Affiliations
Z nowojorskiej Akademii Medycznej w Nowym Jorku (RDL); i RAND, Washington, DC (MSM). Dr Lasker był związany z Komisją ds. Przeglądu Płatniczych Lekarzy, gdy ta praca została wykonana.
Zwróć się z prośbą o przedruk do Dr. Laskera z Wydziału Zdrowia Publicznego, New York Academy of Medicine, 1216 Fifth Ave., Rm. 452, New York, NY 10029, lub w [email protected].
[przypisy: Choroba Perthesa, sklerodermia, wdrożenia magento ]
[hasła pokrewne: atom gliwice, koszałka tczew, falck sapieżyńska ]