przychodnia lekarska gdynia karwiny ad

Nie uwzględniono wizyt u pacjentów na oddziale intensywnej opieki medycznej, w oddziale ratunkowym, w domu opieki lub w domu, oraz w wizytach, w których opiekunowie niefizyczni zapewnili opiekę. Podczas każdej wizyty uczestnicy badania odnotowali następujące siedem cech: wiek pacjenta, kategorię pacjenta (nowy lub ustalony), rodzaj opieki (początkowa lub kontrolna), miejsce świadczenia usługi (biuro lub szpital), czy pacjent został skierowany przez innego lekarza (wizyta konsultacyjna) czy nie (wizyta niekonsultowana), rodzaj problemu (nowy lub wcześniej znany lekarzowi) i czy pacjent miał upośledzenie poznawcze lub fizyczne (pacjenci zostali zakwalifikowani jako osoby z zaburzeniami jeśli nie potrafili wykonać prostych instrukcji, łatwo się pogubili, mieli trudności z zapamiętywaniem lub zwyczajowo potrzebowali pomocy przy jedzeniu, korzystaniu z toalety, kąpieli lub wyjściu z łóżka lub krzesła).
Za pomocą schowków z dołączonymi cyfrowymi zegarkami uczestnicy zarejestrowali faktyczne czasy rozpoczęcia i zakończenia dla każdej z następujących siedmiu kategorii usług oceny i zarządzania przeprowadzanych przez lekarza w dniu wizyty: przeglądanie zapisów, branie udziału w historii i przeprowadzanie badania fizykalnego, poradnictwo pacjent i członkowie rodziny, wprowadzanie informacji na wykresie lub dyktowanie, nawiązywanie kontaktu z innymi dostawcami, kontakt kliniczny z personelem domu oraz planowanie testów i uzyskiwanie wyników testów. Uczestnicy oszacowali także czas spędzony na świadczeniu powiązanych usług oceny i zarządzania przed i po dniu wizyty pacjenta.
Aby zidentyfikować usługi świadczone podczas spotkania twarzą w twarz z pacjentem, rejestrowano czas rozpoczęcia i zakończenia każdego spotkania. Spotkania w biurze zostały zdefiniowane jako początek, kiedy pacjent był eskortowany do konsultacji lub pokoju do badań i kończył, gdy pacjent opuścił pomieszczenie. Spotkania w warunkach szpitalnych definiowano jako rozpoczynające się, gdy lekarz po raz pierwszy zobaczył pacjenta lub spojrzał na tabelę pacjenta i zakończył, gdy lekarz skończył widzieć pacjenta lub patrzył na wykres. Czas trwania każdego takiego spotkania ( czas spotkania ) obliczono, podsumowując czas spędzony przez lekarza na świadczeniu każdego rodzaju usług oceny i zarządzania podczas spotkania twarzą w twarz. Całkowity czas wizyty obejmował czas spędzony na świadczeniu usług oceny i zarządzania przed i po spotkaniu twarzą w twarz, jak również podczas spotkania.
Lekarze wypełniający badanie zostali poinstruowani, aby oszacować ilość pracy wykonanej w ramach świadczenia wszystkich usług oceny i zarządzania zaangażowanych w każdą z ich wizyt u pacjentów (w tym pracy wykonanej przed, w trakcie i po spotkaniu twarzą w twarz). Powiedziano im jednak, aby wykluczyć pracę związaną z wykonywaniem usług technicznych i procedur rozliczanych oddzielnie od wizyty.
Lekarze oszacowali całkowitą liczbę prac związanych z każdą wizytą, porównując ją z ilością pracy związanej z hipotetyczną wizytą, opisaną w specjalnej winietowej winietowej, 5, której przypisano wartość 100. Na przykład, jeśli lekarz zauważył że wizyta wymagała dwukrotnie więcej pracy niż wizyta opisana w winietce, polecono mu przydzielić jej wartość 200
[hasła pokrewne: celiprolol, wdrożenia magento, cilostazol ]
[patrz też: mbp pabianice, elear gorzów, szypryt chojnice ]