przychodnia lekarska gdynia karwiny czesc 4

Na przykład wizyta obejmująca 25-minutowe spotkanie z ustalonym pacjentem w biurze objęła 25 procent więcej pracy niż wizyta obejmująca 15-minutowe spotkanie, a wizyta obejmująca 45-minutowe spotkanie wymagała prawie 60% więcej pracy całkowitej niż jeden, w tym 15-minutowe spotkanie. Chociaż całkowita praca wymagała więcej czasu, to całkowita praca nie wzrosła wprost proporcjonalnie do czasu spotkania. Zamiast tego wizyty o krótszym czasie spotkania były bardziej intensywne (tj. Angażowały więcej całkowitej pracy na jednostkę czasu spotkania) niż wizyty z dłuższymi czasami spotkań (Tabela 1). Na przykład, w przypadku wizyt u lekarza z ustalonymi pacjentami, osoby z 10-minutowymi spotkaniami były o 26% bardziej intensywne niż osoby z 15-minutowymi spotkaniami, a osoby z 25-minutowymi spotkaniami były o 25% mniej intensywne niż te z 15-minutowymi spotkaniami. Okazało się, że wizyty o krótszym czasie trwania były bardziej intensywne niż dłuższe spotkania dla lekarzy we wszystkich trzech specjalnościach, które badaliśmy i dla wszystkich rodzajów wizyt ujętych w ankiecie, ale stopień, w jakim intensywność pracy wzrosła, gdy czasy spotkań były krótsze w zależności od rodzaj wizyty. Różnica była najbardziej widoczna w przypadku wizyt u lekarza z ustalonymi pacjentami, mniej w przypadku konsultacji, a najmniej w przypadku wizyt u nowych pacjentów i wizyt w szpitalu (Tabela 1).
Tabela 2. Tabela 2. Procent całkowitego czasu wizyty lekarza spędzonego przed i po spotkaniu zgodnie z typem wizyty i czasem spotkania. Jednym z powodów, dla których wizyty z krótszymi czasami spotkań były bardziej intensywne, było to, że zajmowały one proporcjonalnie więcej czasu przed spotkaniem twarzą w twarz i po nim, niż wizyty o dłuższych czasach spotkania (tabela 2). Na przykład podczas wizyt u uznanych pacjentów, którzy mieli do czynienia z 10-minutowym lub krótszym okresem, lekarze spędzili 18% całkowitego czasu świadczenia usług przed lub po spotkaniu z pacjentem, podczas gdy w przypadku wizyt z udziałem trwającym ponad 40 minut, spędzili tylko 12 procent ich całkowitego czasu wykonywania usług przed lub po spotkaniu. To stwierdzenie prawdopodobnie odzwierciedla pewne ustalone usługi oceny i zarządzania wykonywane przed spotkaniem twarzą w twarz i po nim, takie jak przegląd zapisów i wprowadzanie informacji na wykresie, które zostały dostarczone niezależnie od czasu trwania spotkania.
Innym powodem, dla którego wizyty o krótszym czasie spotkań były bardziej intensywne, było to, że wymagały one większej ogólnej pracy na minutę, po skontrolowaniu innych cech wizyt. Innymi słowy, stosunek całkowitej pracy do łącznego czasu był większy w przypadku krótszych wizyt niż w przypadku dłuższych wizyt.5 Różnica w intensywności pracy pomiędzy wizytami z krótkimi i długimi czasami spotkań nie była związana z różnicami w zestawie usług oceny i zarządzania . Szczególne usługi oceny i zarządzania, takie jak przejęcie historii, badanie fizykalne i doradztwo dla pacjenta lub członków rodziny, stanowiły taką samą część całkowitego czasu, niezależnie od długości spotkania.5.
Tabela 3. Tabela 3. Całkowita praca według rodzaju wizyty lub charakterystyka pacjenta w przypadku wizyt związanych z 15-minutowym spotkaniem
[patrz też: alprazolam, celiprolol, Mimośród ]
[patrz też: metatarsalgia, badania prenatalne żory, badania prenatalne żory szyjna ]