przychodnia lekarska gdynia karwiny

Klinicyści używają kodów wizytacyjnych z aktualnej proceduralnej terminologii do rozliczania Medicare i innych płatników za usługi obejmujące ocenę pacjentów i zarządzanie ich opieką. Obowiązujące wytyczne dotyczące aktualnych procedur dotyczących kodowania wizyt i dokumentacji usług oceny i zarządzania zostały skrytykowane jako zbyt skomplikowane, nieistotne klinicznie i kosztowne w realizacji; rewizje do tych wytycznych zaproponowane przez Administrację Finansowania Opieki Zdrowotnej (HCFA) spotkały się z podobną krytyką.2-4 Wytyczne zostały również zaatakowane jako niepotrzebna i błędna próba zapewnienia godziwej rekompensaty dla lekarzy oraz ograniczenia oszustw i nadużyć w rozliczeniach .2,3 Obecne wytyczne dotyczące terminologii proceduralnej są odpowiedzią na przepisy uchwalone w 1989 r., W których Kongres wymagał, aby program Medicare zastąpił oparty na opłatach system płacenia lekarzom harmonogramu opłat odzwierciedlającego zasoby wykorzystywane w świadczeniu usług pacjentom. Zgodnie z tym harmonogramem opłat, opłata za każdą usługę miała być oparta na trzech czynnikach: pracy wykonywanej przez lekarza, kosztach praktyki i kosztach ubezpieczenia nadużyć. Jako podstawę takiego harmonogramu opłat, prawodawstwo wezwało HCFA do ustanowienia struktury kodowania dla usług oceny i zarządzania, która dokładnie odzwierciedlałaby różnice w pracy lekarzy.
W 1989 r. Przedstawiamy wyniki ankiety lekarzy przeprowadzonej przez Komisję ds. Przeglądu Płatniczych Lekarzy (Physician Payment Review Commission) w celu zidentyfikowania korelatów pracy lekarzy zaobserwowanych w rzeczywistej praktyce.5 Chociaż badanie przeprowadzono 10 lat temu, dane są istotne dla obecnej debaty . Wyniki sugerują, że podstawą nowego systemu kodowania usług oceny i zarządzania, który dokładnie odzwierciedlałby różnice w pracy, byłoby proste dla lekarzy do zastosowania, wyeliminowałoby złożoność i niejasności obecnych i proponowanych wytycznych i zawierałoby zachęty do wydajnego ćwiczyć.
Metody
Próbka do badań
Zebraliśmy informacje na temat ilości pracy lekarzy, czasu spotkań z pacjentami oraz wybranych cech pacjentów i wizyt na 19,133 wizyt u pacjentów wśród 399 urologów, reumatologów i internistów ogólnych. Lekarze biorący udział w badaniu otrzymali certyfikat zarządu lub kwalifikacje do pracy w jednej z trzech specjalności i spędzili co najmniej 36 godzin tygodniowo na bezpośredniej opiece nad pacjentem.
Próbka kwalifikujących się lekarzy z każdej specjalności została początkowo zidentyfikowana przy użyciu Physical Masterfile American Medical Association. Przeprowadzono wywiady telefoniczne z wybranymi lekarzami do momentu zidentyfikowania od 180 do 185 kwalifikujących się lekarzy w każdej specjalizacji, którzy wyrazili zgodę na udział w badaniu. Sześćdziesiąt dziewięć procent wybranych reumatologów i 58 procent wybranych internistów i urologów wypełniło ankietę, w sumie 399 respondentów. Charakterystyka lekarzy, którzy wypełnili ankietę była podobna do cech wszystkich uprawnionych lekarzy.5
Metody ankiet
Lekarze i ich pracownicy wykorzystali specjalnie zaprojektowane formularze do zapisywania informacji dla średnio 57 kolejnych wizyt u pacjentów w biurze lub szpitalu.
[hasła pokrewne: wdrożenia magento, avocado strzelce opolskie, agaricus ]
[przypisy: legionelloza, avocado strzelce opolskie, ciala ketonowe w moczu ]